انجام پایان نامه اینترنت اشیا-Coontiki Cooja Learning
انجام پایان نامه اینترنت اشیا-Coontiki Cooja Learning
فوریه 28, 2017
انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
فوریه 28, 2017

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

یکی از اساسی ترین پایه های موفقیت در سازمان ها و شرکت هایی که در زمینه ی امور بازرگانی وتجاری فعالیت می کنند داشتن مدیر بازرگانی کارآمد در آن موسسه است. ایجاد ارتباط مناسب بین مشتریان و سایر شرکت ها و موسسات، معرفی محصولات شرکت به نحو مطلوب، جذب حداکثری مشتریان از وظایف مدیر بازرگانی آن موسسه است. مدیر بازرگانی با فعالیتهایی که انجام می دهد نقش حیاتی در سود دهی و کاهش ضرر و زیان شرکت ایفا می کند. هدف این بخش کمک به دانشجویان در شناخت رشته مدیریت بازرگانی و نوشتن پایان نامه مدیریت بازرگانی می باشد.

 

رشته مدیریت بازرگانی چه اهدافی را دنبال می کند؟

رشته ی کارشناسی مدیریت بازرگانی با هدف تربیت و آموزش نیروهای متخصص سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی گوناگونی که در زمینه های بازرگانی فعالیت می کنند ایجاد شده است. مدیریت بازرگانی به دنبال تبیین وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی های دانشجویان در زمینه ی شناخت دقیق مسائل اساسی مدیریت  بازرگانی است. در طول دوره ی کارشناسی مدیریت بازرگانی اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل مهم و اساسی مدیریت جمع آوری شده و مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد و راه حلهای مختلف در مورد هر کدام از مسائل بررسی شده ودر مورد آنها  تصمیمات لازم گرفته می شود.

 

مدیریت بازرگانی دارای گرایش های متعددی است که مهمترین آنها عبارتند از: بازاریابی، بازاریابی بین الملل، مدیریت تحول، مالی، بیمه، بازرگانی بین الملل .

تاریخچه ی رشته ی مدیریت بازرگانی

سال تاسیس رشته ی مدیریت بازرگانی در ایران به 1313 می رسد. در آن سال قرار داد همکاری فیما بین دانشگاههای تهران و کالیفرنیای جنوبی بسته شد و مقرر شد به منظور اداره ی سازمان های مختلف مدیرانی تربیت شوند. برای این کار با همکاری اساتید امریکایی در دانشگاه حقوق دانشگاه تهران رشته ی مدیریت بازرگانی ایجاد شد و بعد از آن در سال های بعد در سایر دانشگاهها هم توسعه یافت.

 

دروس اصلی و تعداد واحد های رشته ی مدیریت بازرگانی

دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی 4 سال به طول می انجامد و مجموع واحد های آن 133 واحد می باشد که از این میان 20 واحد دروس عمومی 41 واحد دروس پایه 30 واحد دروس اصلی و 42 واحد دروس تخصصی است که 6 واحد آن اختیاری است.

دروس دوره ی کارشناسی مدیریت بازرگانی

مبانی وکاربردکامپیوتردرمدیریت – ریاضیات وکاربردان درمدیریت1- اصول حسابداری1- آماروکاربردان درمدیریت1- مبانی مدیریت اسلامی الگوهای آن- اقتصادخرد- حقوق اساسی- اصول حسابداری2- ریاضیات وکاربرد آن درمدیریت – 2- آماروکاربردان درمدیریت2- مبانی سازمان ومدیریت- روانشناسی کار- اقتصادکلان- روش تحقیق درمدیریت- حسابداری صنعتی1- مدیریت رفتارسازمانی- زبان تخصصی1 و2- مدیریت منابع انسانی- مدیریت مالی1- تجزیه وتحلیل وطراحی سیستم- پول و ارز و بانکداری- بازرگانی بین الملل- زبان تخصصی3 و4- توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی- تحقیق درعملیات – 1- بازاریابی ومدیریت بازار- حسابرسی1- سازمانهای پولی ومالی بین المللی- مدیریت مالی 2- تحقیق درعملیات2- حقوق بازرگانی- بازاریابی بین الملل- سیاست های پولی ومالی- سیستمهای خریدوانبارداری وتوزیع- مدیریت استراتژیک- سیستم های اطلاعاتی مدیریت

تعداد واحد ها در کارشناسی ارشد 32 واحد بوده که 4 واحد آن پایان نامه است. دروس اصلی رشته مدیریت بازرگانی در دوره کارشناسی ارشد از این قرار اند:مدیریت منابع انسانی – تئور ی های مدیریت پیشرفته -سیستم های اطلاعاتی مدیریت پیشرفته- تحلیل آماری – مدیریت استراتژیک پیشرفته – پژوهش عملیاتی پیشرفته – مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته- حسابداری مدیریت- اقتصاد مدیریت -بازارشناسی و مسائل بازاریابی

وضعیت شغلی و بازار کار

دانشجویان این رشته در طول دوره ی تحصیلی خود با موضوعات مختلف بازار نظیر روش های بازار یابی و فرایند فروش و نیز راهکارها و استراتژیهای مختلف مالی و سرمایه ای آشنا می شوند و با شناخت مشتریان و چگونگی ارتباط با آنها توانایی های لازم برای ورود به عرصه ی کار را پیدا می کنند و می توانند کسب و کار جدید راه اندازی کنند و همچنین می توانند در انواع واحد های بازرگانی دولتی و خصوصی به عنوان مدیر بازرگانی و اجرایی و مشاور مدیران مشغول به کار شوند یا در پروژه های تحقیقاتی شرکت داشته باشند. روی هم رفته به نظر می رسد این رشته دارای بازار کار مناسبی در کشور باشد.

نوشتن پروپوزال و انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی ، مالی و بازرگانی داخلی

تاثیر مولفه های اصلی عملیاتی سازمان بر عملکرد مالی مانند(در تمامی این موارد سوالات عملکرد مالی به صورت کیفی پرسش خواهند شد و نه کمی)

تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر جهتگیری راهبری بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی                           

تاثیر بازارگرایی بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر جهت گیری نوآورانه و نوآوریهای سازمانی بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر خدمتگرایی بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر رضایت مشتریان و رضایت کارکنان  – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر رهبری و ارتباطات بر عملکرد مالی – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها و عملکرد مالی شرکتها – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

شناسایی و رتبه بندی خطاهای رفتاری- مالی مانند اعتماد بیش از حد، خطای دسترسی، خطای تعهد بیش از حد، و …. .

شناسایی اثرات شخصیت سرمایه گذاران و خطاهای ادراکی آنان در سرمایه گذاریها – انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

ارزیابی کارایی واحدهای مالی با روشهای تصمیمگیری چند معیاره ( از جمله تحلیل پوششی داده ها) که در این موضوعات فاکتورها کمی محاسبه خواهند شد.

 

گروه تخصصی یارآموزان با داشتن دپارتمان تخصصی انجام پایان نامه مدیریت در کنار شماست. این دپارتمان انجام پایان نامه و پروپوزال در رشته مدیریت در گرایش های مختلف را پشتیبانی می کند.  گروه تخصصی یارآموزان با بهره گیری از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری از دانشگاه های برتر ایران، آماده ارائه مشاوره به دانشجویان سراسر ایران و راهنمایی آن ها جهت انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد، نوشتن پروپوزال با کیفیت بهتر است.

فرم ثبت سفارش

 

رشد مدیریت جهانگردی,ارشد مدیریت مالی,انجام پایان نامه مدیریت,پایان نامه ارشد مدیریت,پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت,پایان نامه مدیریت,پایان نامه مدیریت آموزشی,پایان نامه مدیریت اجرایی,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه مدیریت بازاریابی,پایان نامه مدیریت بازرگانی,پایان نامه مدیریت بانکداری,پایان نامه مدیریت بحران,پایان نامه مدیریت بهره وری,پایان نامه مدیریت تکنولوژی,پایان نامه مدیریت جهانگردی,پایان نامه مدیریت دولتی,پایان نامه مدیریت ریسک,پایان نامه مدیریت شهری,پایان نامه مدیریت صنعتی,پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات,پایان نامه مدیریت کارآفرینی,پایان نامه مدیریت مالی,پایان نامه مدیریت منابع انسانی,پایان نامه مدیریت ورزشی,پایان نامه مدیریتEMBA,پایان نامه مدیریتMBA,پایان نامه های مدیریت,پایان نامه های مدیریت بازرگانی,تحلیل آماری پایان نامه مدیریت,عناوین پایان نامه مدیریت,عنوان پایان نامه مدیریت,کارشناسی ارشد مدیریت mba,کارشناسی ارشد مدیریت بیمه,کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی,کارشناسی ارشد مدیریت مالی,موضوع پایان نامه مدیریت,موضوعات پایان نامه مدیریت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *