نمونه مقالات پیاده سازی شده در VANET

شبیه‌سازی یا سیمولاسیون، تقلید یک چیز واقعی یا وضعیت اجتماعی یا یک فرایند است و معمولاً متضمن وانمایاندن شماری ویژگی‌ها یا رفتارهای کلیدی در یک سامانهٔ فیزیکی یا انتزاعی است .
شبیه‌سازی در بسیاری زمینه‌ها از جمله مدل‌سازی سامانه‌های طبیعی و انسانی، برای کسب بینش پیرامون نحوهٔ کارشان، به کار می‌رود. موارد دیگر شامل شبیه‌سازی فناوری برای بهینه‌سازی عملکرد، مهندسی ایمنی، آزمایش، آموزش و مهارت‌آموزی‌است.
Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

نمونه مقالات پیاده سازی شده در VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:09 pm

خوشه بندی پایدار مبتنی بر چند عامل در VANET
شبکه محلی متصل به شبکه (VANET) بخشی از شبکه تلفن همراه Ad-hoc (MANET) است که ارتباطات بین گروهی از وسایل نقلیه را برای ایمنی راننده، به روز رسانی ترافیک، سرگرمی، اشتراک گذاری داده ها و غیره تسهیل می کند. خوشه بندی یک روش کارآمد برای رسیدگی به تغییر مکرر است در توپولوژی VANET با استفاده از هماهنگی محلی. ما خوشهبندی پایدار مبتنی بر چند عامل را برای ارائه ثبات ارائه میدهیم که به نوبه خود زمان زندگی خوشه را افزایش میدهد. رویکرد پیشنهادی استفاده از روش متقابل چند عامل شامل عوامل استاتیک و همراه برای برقراری ارتباط بین وسایل نقلیه و RSU است. عامل RSU مسئول تصمیم گیری در مورد اندازه خوشه و سرعتی خوشه مناسب بر اساس سرعت و اتصال وسایل نقلیه با گره های همسایه را انتخاب می کند. در اینجا ما اندازه خوشه را بسته به سرعت خودرو، که به نوبه خود زمان زندگی خوشه را افزایش می دهد و سربار مسیریابی را کاهش می دهد. پس از تشکیل خوشه ای خوشه، دست به سر خوشه می شود. روش پیشنهادی در NS2 با در نظر گرفتن برخی از پارامترهای عملکرد مانند سرعت خودرو، تراکم گره، زمان تشکیل خوشه، زمان انتخاب سر خوشه، محدوده ارتباطات و غیره شبیه سازی شده است.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

یک مطالعه مبتنی بر شبیه سازی برای پیاده سازی مفاهیم سیستم های هوشمند در VANET ها با استفاده از پروتکل مسیریابی AODV در N

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:09 pm

رسانه بی سیم نقش مهمی در عصر ارتباطات در به اشتراک گذاری اطلاعات از یک دستگاه تلفن همراه به دیگری بازی می کند. این دستگاه های بی سیم (گره ها) می توانند یک شبکه موقت به نام Ad-hoc شبکه ایجاد کنند و یا از شبکه های موجود تلفن همراه استفاده کنند. شبکه های تبلیغاتی متصل به شبکه (VANETs) یک نوع شبکه متصل است که در آن وسایل نقلیه به عنوان گره ها عمل می کنند و با واحدهای کنار جاده ارتباط برقرار می کنند. VANET ها در پیاده سازی مفاهیم سیستم های حمل و نقل هوشمند برای ارائه وضعیت ترافیکی، شرایط آب و هوایی و انجام هشدارهای ایمنی با استفاده از مکانیزم های تأیید اعتبار بیشتر مفید هستند. در این مقاله، پروتکل مسیریابی AODV برای پیاده سازی مفاهیم سیستم حمل و نقل هوشمند (ITS) در VANET استفاده می شود. شبیه سازی با استفاده از پروتکل مسیریابی AODV در NS2 برای بررسی موانع مربوط به ارائه یک انتقال امن و قابل اطمینان بین گره های وسیله نقلیه انجام می شود. تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس نتایج حاصل از محیط شبیه سازی انجام می شود. برای پیدا کردن جزئیات مطلق شبکه، داده ها کشف شده اند. در نهایت، نمودارها برای تولید ظرفیت بسته های کاهش یافته و ظرفیت تولید بسته ها طراحی شده اند.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

مسیریابی امن در VANET ها با استفاده از پروتکل تایید هویت سبک و کلید

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:09 pm

شبکه تبلیغاتی خودرویی (VANETs) به وسایل نقلیه در جاده ها اجازه می دهد تا یک شبکه خود سازمان یافته را تشکیل دهند و به شیوه ای عجیب و غریب برای پشتیبانی از خدمات حمل و نقل هوشمند پرورش می دهد. در VANET ها، وسایل نقلیه گره هستند و از این رو حرکت می کنند با سرعت بسیار بالا و منجر به تغییرات مکرر در توپولوژی می شود که در نتیجه از دست دادن داده ها سبب شکست در قابلیت اطمینان داده می شود. در نتیجه امنیت اطمینان و مسیریابی در VANET همچنان یک کار بسیار پیچیده و پیچیده برای طراحی است. پروتکل موجود با استفاده از SHA، با توجه به اندازه کلیدی بزرگ، از تاخیر بیش از حد رنج می برد. برای غلبه بر این محدودیت، یک پروتکل اعتبار سنجی سبک با استفاده از پروتکل توافق کلید برای VANET ها، که از پروتکل رمزنگاری کلید عمومی و پروتکل OANS-VL استفاده می کند، در این مقاله پیشنهاد شده است. این امنیت بالا را فراهم می کند، تأخیر شبکه کمتر و نسبت تحویل بسته نسبت به پروتکل موجود. سناریو تست بستر با استفاده از ابزار NS2 برای تجزیه و تحلیل شبیه سازی اجرا می شود و همین طور برای رسیدن به معیارهای عملکرد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

حل مشکل ترافیک - کاربرد VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:09 pm

شبکه تبلیغاتی خودرویی (VANET) یک تکنولوژی در حال رشد از دنیای امروز است و انتظار می رود که در آینده نزدیک همه چیز فراگیر باشد. وسایل نقلیه در VANET دارای تحرک و همچنین قدرت پردازش محاسباتی هستند. وسایل نقلیه به طور مشترک شبكه ad hoc را تشکیل می دهند و همكار یکدیگرند. این مقاله در مورد حل مسدود شدن ترافیک به عنوان کاربرد VANET بحث می کند. ما شبیه سازی کار تحرک در شبکه شبیه ساز ابزار (NS2)، که در آن ما با استفاده از SUMO (شبیه سازی تحرک شهری) با استفاده از پروتکل مسیریابی AODV شبیه سازی جاده های ترافیکی.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

رویکرد جدید برای کنترل بارگذاری احتمالی شبکه های اختصاصی وسایل نقلیه (VANET)

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:10 pm

زمان است که در آن ارتباط نه تنها در میان انسان محدود است. در حال حاضر، دوران رسیده است که در آن آرزوی وسایل ارتباطی در حال تبدیل شدن به واقعیت است. افزایش تقاضا برای اجرای VANET در ارتباطات خودرویی با خودرو، موجب تراکم در اداره چندین درخواست و پاسخ در میان خودروهای ارتباطی و حمل و نقل شده است. علاوه بر این، در هر گره VANET، به دلیل ترافیک بسیار ناپایدار و توپولوژی اغلب تغییر شبکه، باید در هر یک از کنترل های احتمالی مورد توجه قرار گیرد. این مقاله یک تکنیک منحصر به فرد برای کنترل تراکم در شبکه های Ad Hoc وسیله نقلیه با استفاده از تکنیک های ساده تشخیص زودهنگام تراکم ارائه می دهد. علاوه بر این، محققان این مقاله، الگوریتم کنترل احتمالی را با استفاده از سناریوی واقعی در محیط شبیه سازی SUMO، تحلیل کردند.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

مقایسه عملکرد پروتکل های مسیریابی GPSR و ZRP در محیط VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:10 pm

شبکه محلی متصل به شبکه (VANET) یکی از تکنولوژی های شبکه است که از وسایل نقلیه در حال حرکت به عنوان گره ها استفاده می کند تا یک شبکه گسترده تلفن همراه را ایجاد کند و همچنین نیاز به پروتکل مسیریابی کارآمد برای ایجاد است. در این مقاله، ما بر اساس معیارهای پارامتر، یعنی متوسط ​​عملکرد، نسبت تحویل بسته، تاخیر پایان دادن به پایان، و از دست دادن بسته در محدوده VANET، مسیر یابی بدون رانندگی حریص (GPSR) و پروتکل مسیریابی منطقه (ZRP) را مقایسه می کنیم. ما از NS2 و VanetMobisim برای شبیه سازی در ناحیه کم و متراکم استفاده می کنیم. نتیجه نشان می دهد که GPSR نسبت به ZRP برتر است.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

تجزیه و تحلیل عملکرد یک پروتکل پخش مبتنی بر مبنای احتمالی و مبتنی بر مبادله برای VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:10 pm

VANET ها از بسیاری از تکنیک های ارتباط بی سیم برای بهبود راندمان ایمنی و حمل و نقل راننده استفاده می کنند. بنابراین، طراحی یک پروتکل پخش خوب که به خوبی در همه معیارها به منظور جلوگیری از مشکل طوفان انجام می شود، مهمترین وظیفه است. تمرکز پر رونق این است که چگونه به حداکثر رساندن قابلیت دستیابی در حالی که حداقل پخش مجدد ذخیره شده و تاخیر پایان دادن به پایان است. بسیاری از کارهای قبلی به حداکثر رساندن قابلیت دسترسی یا به حداقل رساندن تاخیر، اما نه هر دو. در این مقاله روش پیشنهادی برای محاسبه زمان انتظار از طرح های مبتنی بر مبنای احتمالی مبتنی بر سرعت وسیله نقلیه برای ارزیابی میزان بارگذاری شبکه پیشنهاد شده است. نتایج شبیه سازی از طریق ns2 با استفاده از 802.11P نشان می دهد که روش جدید عملکرد بهتر را با استفاده از سنسورهای تحرک مختلف (Grid و نقشه بزرگراه) ارائه می دهد.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

تجزیه و تحلیل عملکرد AODV و DSDV با استفاده از SUMO، MOVE و NS2

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:10 pm

VANET بخشی از MANET است که خاص در ارتباطات بین وسیله نقلیه به وسیله نقلیه و یا بین وسایل نقلیه به زیرساخت محیط اطراف آن است. یکی از پروتکل های مسیریابی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد در اجرای VANET AODV (بردار تقریبی بر اساس تقاضای تقاضا) و DSDV (مسیر توزیع مسیر توزیع مسیر بردار) است که بر اساس پروتکل مسیریابی مبتنی بر توپولوژی است. VANET معماری شبکه پویا و شخصیت گره که همیشه حرکت می کند، نیاز به یک پروتکل مسیریابی قابل اعتماد دارد، زیرا آن مربوط به ایمنی است. این مطالعه عملکرد این پروتکل مسیریابی را تحلیل می کند. هدف اصلی این مطالعه، تحلیل عملکرد AODV در مقایسه با DSDV با استفاده از شبیه ساز SUMO، MOVE و NS2 است.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

ارزیابی عملکرد چگالی مختلف AOMDV پروتکل مسیریابی برای VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:11 pm

همانطور که شبکه محلی ad hoc (VANET) یک شبکه معمولی ارتباطی بی سیم تلفن همراه است و مسیریابی مسیر داده بین گره های مختلف کار دشواری در یک شبکه باز است. همانطور که گره های مختلف تلفن همراه هستند و مکان های مختلفی را در آن قرار می دهند و ارتباط بین گره ها از کانال بی سیم استفاده می کنند. برای برقراری ارتباط موثر بین گره ها، ما از پروتکل مسیریابی مسافت چند مسیریابی (AOMDV) استفاده کردیم. ارزیابی پروتکل مسیریابی AOMDV به دو ترافیک مختلف نرخ بیکاری ثابت (CBR) و پروتکل کنترل انتقال (TCP) با استفاده از شبكه شبیه ساز 2 (NS2). با افزایش تقاضا در ارتباطات شبکه باز، باید حداکثر استفاده از VANET ها (شبکه های Ad-hoc وسایل نقلیه) را به ویژه در سطح شبکه حمل و نقل بالا به حداکثر برسانیم. پروتکل مسیریابی موثر برای برقراری ارتباط قابل اعتماد بین منابع به گره مقصد در یک شبکه ضروری است. در کار ما، ما در حال طراحی شبکه برای جلوگیری از ترافیک شبکه های مختلف جمعیت به عنوان زمان تغییر در یک روز و به طور موثر ارائه مسیر متناوب در خدمات اضطراری مانند آمبولانس، آتش نشانی، خودرو پلیس، و غیره و ما قصد داریم به مشاهده مختلف پارامترهای مانند PLR، PDR، کارایی، بار مسیریابی نرمال و غیره برای شبکه تراکم مختلف.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

نتیجه گیری های عملیاتی در VANET ها در 802.16e و 802.11p با عملکرد بهبود یافته توسط هشدار احتمالی

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:11 pm

موبایل وایمکس یک فناوری پیشرفته شبکه با برنامه های متنوع است، یکی از آنها برای VANET ها استفاده می شود. معیارهای عملکردی مانند متوسط ​​عملکرد و ضریب افت بسته برای عملیات VANET ها با اتخاذ 802.16e از طریق تکنیک های شبیه سازی محاسبه می شوند. بعد، عملکرد مشابه VANET ها با استفاده از 802.11p، همچنین به عنوان WAVE (دسترسی بی سیم در محیط خودرو) شناخته می شود. مدل شبیه سازی شده پیشنهاد شده نزدیک به واقعیت است، زیرا ما برای هر دو مورد با استفاده از یک شبیه ساز ترافیک (SUMO) ساخته شده است و آنها را به شبیه ساز شبکه (NS2) بر اساس عملیات آنها در یک سناریوی معمولی شهر برای VANET تغذیه می کنیم. در ادامه، یک برنامه VANET به نام «هشدار احتقان خیابان» برای ارزیابی عملکرد این دو تکنولوژی توسعه داده شده است. برای این برنامه، TraCI برای اتصال SUMO و NS2 در حلقه بازخورد برای ایجاد یک سناریوی شبیه سازی واقع گرایانه استفاده می شود. نتیجه گیری های ما نشان می دهد که WiMAX موبایل بهتر از WAVE برای اندازه های شبکه های بزرگتر عمل می کند.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

VANET: چالش ها، مسائل و راه حل ها

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:12 pm

مقاله حاضر شامل مرور تحقیقات جهانی در مورد موضوعات مختلف مربوط به VANET است. چالش ها، ثبات، پارامترهای عملکرد و راه حل های آنها. VANET طراحی و راه اندازی QoS مطمئن، امن و سرعت بالا ارتباطات ارتباطی در سیستم عامل های تلفن همراه مانند اتوبوس ها، قطارها، اتومبیل ها، کشتی ها، جوخه دریایی از میدان های نبرد است که در آن دستگاه های قابل حمل قابل پخش برای ایجاد ارتباطات فراگیر در سراسر تقاضا در روشهای غیرمتمرکز اگر چه مقدار تحقیق به مسائل مربوط به مسیریابی در VANET اختصاص داده شده اما هنوز بخش هایی هستند که نیاز به توجه بیشتری دارند.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

محاسبه نسبت نفوذ و ارزیابی متوسط ​​بهره وری برای کاربردهای ایمنی و تجاری در VANETs

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:12 pm

برنامه های کاربردی شبکه وسیع (VANET) عمدتا به برنامه های ایمنی و تجاری تقسیم می شوند. مدیریت ترافیک کارآمد برای مسیریابی یک وسیله نقلیه اضطراری اهمیت اساسی در کاربردهای ایمنی VANET دارد. در مورد اول، نمونه ای از یک سناریوی شهری با شدت بالا، نشان دهنده نقش نسبت نفوذ برای رسیدن به کاهش زمان سفر بین نقاط منبع و مقصد است. الزامات اصلی برای آزمایش این برنامه های VANET یک رویکرد شبیه سازی واقع بینانه است که نتایج را قبل از اعمال واقعی توجیه می کند. یک شبیه ساز ترافیک همراه با یک شبیه ساز شبکه با استفاده از یک حلقه بازخورد مناسب برای شبیه سازی واقع گرایانه VANET ها است. بنابراین، در این مقاله، ما برنامه ایمنی را با استفاده از رابط کنترل ترافیک (TraCI) توسعه می دهیم که زوج SUMO (شبیه ساز ترافیک) و NS2 (شبیه ساز شبکه). به همین ترتیب، متوسط ​​بهره وری یکی از اقدامات لازم برای کاربرد تجاری VANET است. در مورد بعدی، کاربرد تجاری در نظر گرفته شده است که در آن داده ها از میان وسایل نقلیه (V2V) و بین زیرساخت های جاده ای و وسایل نقلیه (I2V) منتقل شده اند، که در آن میزان توان انجام می شود.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

یک پروتکل مسیریابی پیام هشدار موثر برای VANET های شهری

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:13 pm

وسایل نقلیه ad hoc Networks (VANETs) در سال های اخیر تبدیل به یک مسئله بسیار محبوب شده اند. VANETs یکی از انواع شبکه های Ad-hoc Mobile هستند (MANETs)، اما دارای خواص مختلفی مانند حرکت سریع گره و تغییر سریع توپولوژیکی است. بنابراین، روش های انجام شده در MANET برای VANET ها مناسب نخواهد بود. VANET ها دارای انواع مختلفی از برنامه های کاربردی مانند افزایش ایمنی رانندگی، کاهش تراکم ترافیک و ارائه خدمات رانندگی بهتر هستند. یکی از مهمترین مسائل این است که چگونه "پیام هشدار" را به طور موثری پخش می کند، به طوری که وقتی یک تصادف اتفاق می افتد، می تواند رانندگان هشدار دهنده را افزایش دهد تا ایمنی رانندگی افزایش یابد. روش سنتی، سیلاب، قابلیت دسترسی خوب را فراهم می کند، اما ممکن است موجب "مشکل Broadcast Strom" شود و موجب سوء استفاده از پهنای باند شود. در این صفحه، ما برنامه پخش دو طرفه (BBS) را پیشنهاد می کنیم که تضمین پخش دو طرفه در هر نوع جاده ای است، به طوری که می تواند مناسب هر دو سناریو خیابان و بزرگراه باشد. شبیه سازی ها با شبیه ساز شبکه NS2 انجام می شود. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که طرح پیشنهادی می تواند دستیابی به قابلیت های بالا و کم بودن پهنای باند را به دست آورد.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

توسعه پروتکل انتشار پیام هشدار بر اساس پروتکل LEACH برای بهبود ایمنی جاده VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:13 pm

VANET (Network Ad Hoc Network) مجموعه ای از گره های تلفن همراه است که یک شبکه موقت در توپولوژی متغیر، بدون ایستگاه پایه و بدون مدیریت متمرکز عمل می کند. ویژگی های شبکه VANET که آن را از دیگر شبکه های ad hoc جدا می کند، از قبیل تحرک بالا و ارتباط با زیرساخت ها برای پشتیبانی از برنامه های کاربردی امنیتی و راحتی، باعث شده است محققان برای توسعه مدل ها و پروتکل های خاصی برای تحرک [1] [2]. هدف اصلی از کار ما این است که برای اولین بار ادغام عملکرد هشدار به پروتکل LEACH با توسعه پنج روش که ویژگی های زیر را تضمین می کند: - تشخیص نقطه رویداد - جستجو همسایگان نزدیک - ارسال پیام ها به همسایگان نزدیک - ارتباطات از وسایل نقلیه به زیرساخت ها - ارتباطات از زیرساخت به وسایل نقلیه هدف دوم این است که بررسی تاثیر تراکم متفاوت بر تعداد بسته های دریافت شده، بسته های ارسال شده و تاخیر متوسط . نتایج کار ما نشان می دهد که الگوریتم پیشنهادی ما با توجه به تعداد بسته های فرستاده شده / دریافت شده و تاخیر متوسط ​​کم است قابل اعتماد است.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

تجزیه و تحلیل عملکرد پروتکل های مسیریابی AODV، DSDV و OLSR از شبکه های مترو مخصوص شبکه VANET (VANET)

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:13 pm

VANET (Network Ad Hoc Network) مجموعه ای از گره های تلفن همراه است که یک شبکه موقت در توپولوژی متغیر، بدون ایستگاه پایه و بدون مدیریت متمرکز عمل می کند. ویژگی های شبکه VANET که آن را از سایر شبکه های ad hoc جدا می کند، مانند انتقال و ارتباط با زیرساخت ها برای حمایت از برنامه های کاربردی امنیتی و راحتی، باعث شده است که محققان مدل های خاص و پروتکل های مربوط به تحرک را توسعه دهند. هدف اصلی این مقاله اولا مقایسه عملکرد سه پروتکل مسیریابی ad hoc: مسیریابی مسیریابی بهینه سازی شده (OLSR)، بردار دوردست تقاضای بار (AODV) و فاصله از راه دور (DSDV) و دوم، برای بررسی تأثیرات مختلف تحرک، تراکم و زمان مکث در عملکرد این پروتکل ها.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

تشخیص و جلوگیری از توزیع انکار حملات سرویس در VANETs

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:13 pm

شبکه های adhoc وسیله نقلیه در حال تبدیل شدن به یک تکنولوژی محبوب و امیدوار کننده در جهان حمل و نقل هوشمند مدرن هستند. همانطور که در مورد کاربردهای ایمنی VANET ها، هر گونه اطلاعاتی که از طریق شبکه پخش می شود، می تواند حیاتی باشد. بنابراین یکپارچگی اطلاعات یک نیاز حیاتی است. تحرک گره ها و ماهیت بی ثبات اتصالات در شبکه VANET آسیب پذیر به بسیاری از تهدیدات امنیتی است. یکی از مهمترین حمله هایی که به طور غیرقانونی از تمام منابع آن استفاده می کند، حمله DDOS است. در این نوع حمله یک مهاجم، چندین هویت گره را جعل می کند، به این معنی که با استفاده از پیام های دروغین، از شبکه های IP جعلی استفاده می کند تا شبکه را از طریق ارسال پیام های دروغین تخلیه کند و آن را انکار کند تا درخواست های مشروع برای خدمات را تامین کند. بنابراین قبل از استقرار مناسب این شبکه عملا نیازهای امنیتی آن باید برآورده شود. در این مقاله، یک سیستم تشخیص حمله DDOS و پس از آن پیشگیری شده است. اصل اساسی این است که تعداد بسته های تزریق شده به شبکه را بررسی کند. ساختار پیشنهادی این طرح تقریبا هیچ سرباری در منابع شبکه ایجاد نمی کند.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

ارزیابی مسیریابی VANET در محیط های شهری

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:14 pm

شبکه های Ad hoc (VANETs) یک کلاس شبکه های Ad-hoc Mobile (MANET) هستند که در وسایل نقلیه متحرک ادغام شده اند. گره ها با هم و زیرساخت ارتباط برقرار می کنند تا سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) را برای بهبود ایمنی و راحتی فراهم کنند. پروتکل های مسیریابی کارآمد و انطباقی برای دستیابی به عملکرد شبکه قابل اعتماد و قابل مقیاس ضروری هستند. با این حال، مسیریابی در VANET ها با توجه به سرعت حرکت وسیله نقلیه چالش برانگیز است که موجب تغییرات توپولوژیکی شبکه می شود. این مقاله یک ارزیابی عمیق از سه پروتکل مسیریابی شناخته شده MANET، AODV، OLSR و GPSR را در VANET با تنظیم محیط شهری فراهم می کند. ما عملکرد خود را با استفاده از سه معیارهای مختلف مقایسه می کنیم: طول انفجار قطره (DBL)، نسبت تاخیر و تحویل (PDR). شبیه سازی ها با استفاده از سیستم های شبیه ساز NS2 و SUMO انجام می شود. با سناریوهای پیکربندی شده برای نشان دادن شرایط واقعی در جهان است. نتایج نشان می دهد که OLSR قادر به دستیابی به DBL کوتاه تر است و عملکرد PDR بالاتری را نسبت به AODV و GPSR نشان می دهد. با این حال، با استفاده از GPSR، شبکه را نشان می دهد PDR پایدار را تحت بار شبکه متوسط ​​و بالا نشان می دهد. در زمان تأخیر، GPSR بهتر عمل می کند، که با کمترین تاخیر بسته ها را ارائه می دهد.

Administrator
Site Admin
پست: 293
تاریخ عضویت: چهار شنبه ژولای 17, 2019 10:01 am

ارزیابی عملکرد یک پروتکل الحاقی شبکه بی سیم پیشرفته (E-HWMP) برای VANET

پست توسط Administrator » چهار شنبه ژولای 24, 2019 7:18 pm

در این مقاله Enhanced Hybrid Wireless Mesh Protocol (E-HWMP)، یک نسخه پیشرفته HWMP بر اساس استانداردهای IEEE802.11p و IEEE802.11s، مخصوصا برای شبکه های Ad-hoc Networks (VANETs) طراحی شده است. یک الگوریتم انتخاب دروازه پیشرفته برای رله چند ردیف در شبکه یکپارچه سازی VANET-LTE پیشنهاد شده است. در الگوریتم پیشنهادی، انتخاب دروازه با استفاده از پروتکل E-HWMP اجرا می شود. الگوریتم انتخاب دروازه پیشنهاد شده به منظور بهبود بهره وری سوئیچ و افزایش سرعت داده در حالی که به حداقل رساندن تاخیر متوسط ​​و سربار. بنابراین، مسیریابی چند منظوره در شبکه VANET طراحی شده است. شبیه ساز NS2 برای ارزیابی عملکرد سیستم الگوریتم انتخاب دروازه پیشنهاد شده (E-HWMP) استفاده می شود. نتایج نشان می دهد که در مقایسه با روش های معمول،

ارسال پست

بازگشت به “شبیه سازی کامپیوتری و پیاده سازی مقالات”