چه خبر است؟ در سال گذشته در حالی که در اتوماسیون شبکه سازی دیتاسنتر برای پی پال کار کردم ، متوجه شدم که برخی از تیم های توسعه چه زمانی موثر هستند که مدیر محصول خوبی دارند و حس کنجکاوی من را کم می کند. فهمیدم که همیشه وقت خوبی را صرف می کنم که بپرسم چرا کار قبل از انجام آن انجام می شود و این یکی از ویژگی های یک مدیر محصول است.
هفته گذشته ، من در مجمع عمومی به Bootcamp درمورد مدیریت محصول پیوستم. هدف من از پیوستن به این Bootcamp این است که به موضوع بپردازیم و درک کنیم که چگونه مدیریت محصول برای تیم ارزش می آورد. در طول راه ، امیدوارم مهارت هایی کسب کنم که به من کمک کند تا در شغل خود مؤثرتر باشم.
در این مقاله ، قصد دارم توصیف خواندن برای اولین هفته از چکمه را ذکر کنم و خلاصه خواندن را بنویسم:
در اینجا لیست مقالات:
- PM خوب / بد PM توسط بن هوروویتس و دیوید وایدن (3.5 ستاره)
- مشکل شما (فقط قسمت 1 و 2) توسط مت لاووی (5 ستاره!)
- پنج مؤلفه یک فرضیه خوب توسط ترزا تورس (4 ستاره)
- شغل مدیر محصول توسط جوش المان (3 ستاره)
- مدیریت محصول در مقابل بازاریابی محصول توسط Marty Cagan (4/5 ستاره)
- مدیریت محصول در مقابل مدیریت پروژه توسط Marty Cagan (3 ستاره)
- هنگامی که شما در حال نوآوری هستید ، مقاومت در جستجوی راه حل های Review Business Harvard (هنوز نخوانده اید)
PM خوب / PM بد توسط بن هوروویتس و دیوید وایدن – 3.5 ستاره
مقاله خوبی است که به خوبی توضیح می دهد که یک مدیر محصول خوب چه کاری انجام می دهد ، و همچنین درباره آنچه مدیر محصول بد انجام می دهد ، احتیاط می کند. چراغهای برجسته یک PDM خوب:
واضح است که الزامات را تعریف می کند. تعریف بر اساس تحقیق ، اطلاعات و یک فرآیند شفاف منطقی است. این تعریف مهندسی را قادر می سازد تا شکافهای فنی را پر کند ، نه اینکه به سمت پایین بینایی بکشد ، بلکه باعث می شود که اطلاعات بین المللی به طور غیررسمی از مهندسی جمع شود.
می داند چه چیزی برای موفقیت محصول آن لازم است و آن را در نوشتن تعریف می کند.تا زمانی که دید محصول در همه تیمها سازگار نباشد استراحت نمی کند.
مشکل شما (قسمتهای 1 و 2) توسط مت لاووی – 5 ستاره
مقاله ای باورنکردنی که به توضیح این موضوع می پردازد که چرا تعریف یک بیانیه مشکل برای موفقیت یک تلاش مهم است نه پرش به راه حل ها همانطور که معمولاً ما مهندسین انجام می دهیم. من دوست دارم که این یک خواندن سرگرم کننده و در عین حال مختصر و مؤثر در پیشبرد نقطه نظرات خود باشد. نکات برجسته:
با یک عبارت مشکل ، خزش هیچ ویژگی ای وجود ندارد. یک مشکل و یک نتیجه قابل اندازه گیری وجود دارد.
اگر اعتقاد داریم چیزی به آن نتیجه می رسد و می توانیم یک آزمایش را برای اثبات آن ایجاد کنیم ، باید روی آن کار کنیم.
با یک لحظه برای شناسایی مشکل ، اجرای شما به همان اندازه که ممکن است موفقیت آمیز نباشد.
تیم های محور نتیجه می دانند که آنها با استفاده از اندازه گیری با خروجی ما چگونه موفق می شوند و می دانند که به نتیجه مطلوب خود رسیده ایم.
پنج مؤلفه یک فرضیه خوب توسط ترزا تورس – 4 ستاره
خواندن جامد که توضیح می دهد که چرا فرد باید فرضیه خوبی را برای اثربخشی کار تعریف کند. من در واقع فرمی را که او در مقاله بعدی از آن انتقاد می کند می پسندم: چگونه می توان طراحی آزمایش خود را بهبود بخشید (و اعتماد به نفس خود را در آزمایشات محصول خود ایجاد کنید) . قالب Lean Startup:
ما اعتقاد داریم که [این قابلیت]
منجر به [این نتیجه]
می شود هنگامی که [این سیگنال های قابل اندازه گیری را می بینیم] اطمینان حاصل کنیم.
من آن را بهتر می خواهم زیرا عملکرد آن محور است. من می توانم ببینم که بسته به مشکل ، الگوی فرضیه وی دقیق تر خواهد بود ، اما Lean Startup لاغر است ، فقط لازم است تا حرکت شما را جلب کند.
شغل مدیر محصول توسط جاش المان – 3 ستاره
خوب بخوانید ، اما صادقانه تأثیر پذیر نیست. این فقط روی دید وی درباره شغل PDM افزود: “به تیم (و شرکت) کمک کنید تا کالای مناسب را برای کاربران خود بفرستند”. که صحیح است من فکر می کنم هنوز هم نیاز به بینش در مورد چگونگی دستیابی به این اطلاعات برای ارتباط با من دارد
مدیریت محصول در مقابل بازاریابی محصول توسط Marty Cagan – 4/5 ستاره
خواندن عالی ، و توصیف آنچه نویسنده فکر می کند باید دو نقش مکمل مورد نیاز برای راه اندازی یک محصول باشد. نویسنده اظهار می دارد که اغلب این دو نقش به یک شخص اختصاص می یابد حتی اگر افراد معمولاً از یک جنبه یا جهت دیگر متمرکز می شوند و اغلب باعث ایجاد شکاف می شوند.
مدیریت محصول در مقابل مدیریت پروژه توسط Marty Cagan (5/10)
خوب خوانده شده اما بی تأثیر است.
این در حال حاضر برای همه افراد وجود دارد ، من هیجان زده ام و سعی خواهم کرد که هفتگی یک پست وبلاگ درباره این تجربه جدید بنویسم.
پیام بگذارید